Probleem met Itunes, hoe te verhelpen?

Ik heb een gewone iPod Shuffle, en vroeger deed itunes het gewoon altijd. Een paar weken geleden kreeg ik bij het opstarten van Itunes ineens de melding: Itunes is niet goed geïnstalleerd. Ik heb daarna Itunes op verschillende schijven en manieren geïnstalleerd, maar nog steeds dezelfde melding. Ook heb ik het geprobeerd met Banshee en Media Monkey, nog steeds dezelfde melding. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

het kan zijn dat je de oude versie van itunes hebt geïnstalleerd of als je de nieuwe hebt geïnstalleerd dat je nog op de oude itunes klikt dus dan moet je ff bij windows zoeken itunes invoeren en dan kan je het best de nieuwste aanklikken het kan ook zijn dat je een verouderde computer hebt die de software niet aan kan