Ik kan bestanden niet meer openen zie uitleg ?

Hi ik kan sinds kort kan ik geen winrar bestanden meer openen ik had ook een cheat voor een spelletje die kan ik ook niet meer openen ik kan wordpad paint kladblok enzo ook niet meer openn weet iemand een oplossing want het begint irritant te worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik weet natuurlijk niet wat je allemaal gedaan hebt laatste tijd, maar het klinkt als malware...

Download eens Malwarebytes en doe een scan: http://www.malwarebytes.org/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Probeer eens het volgende:Klik met rechtermuisknop op het bestand en kies voor "openen met" kies nu het juiste programma. Als dit lukt, kan je ook nog aangeven"altijd openen met dit programma" succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De snelste methode is mogelijk systeemherstel .
Hiermee moet je jouw computer terug zetten in de tijd tot voor de datum dat alles nog normaal functioneerde.
Anders wordt het lastiger omdat je dan mogelijk de bestanden weer moet koppelen aan een programma.
Winrar is een comprimering programma waarbij je bestanden kunt in en uitpakken.
Mogelijk is het programma in ongerede geraakt.
Installeer het opnieuw of download het programma 7 zip.
Dit programma kan nit alleen rar maar ook zip bestanden aan.
Frank