Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke is beter Ziggo Alles-in-1 Plus of KPN Glasvezel Alles-in-één Zilver?

Ziggo biedt een downloadsnelheid van 40Mbit/s en KPN 50Mb/s. Ik weet dat 50 meer is dan 40, maar de één geeft het aan in Mbit en de ander in Mb en ik weet niet wat het verschil is. Het voordeel van Ziggo is dat je per maand kan opzeggen en bij KPN pas na een jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb sinds enkele weken KPN en ben erg tevreden. Mijn tv is draadloos aangesloten en mijn internet ook. Allen verlies je wel wat validiteit met draadloos internet ( voordeel geen draden door het huis ). Installatie was evenzo heel gemakkelijk. Succes bij het nemen van je beslissing. Oh ja alles was op de afgesproken tijd gereed. M. V. G.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mb is gelijk aan Mbit, dus je kunt gewoon de getallen vergelijken. Wel is het vaak zo dat kabelinternet je dichter bij de maximale snelheid laat komen dan adsl. En persoonlijk heb ik heel slechte ervaringen met KPN dus mijn advies is: neem Ziggo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding