Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je zien welke mensen online zijn geweest op msn?

Het is misschien een rare vraag, maar ik zou het leuk vinden als ik (op een of andere site ofzo) kan zien, welke mensen allemaal online zijn geweest op msn. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
552

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je MSN plus! download, dan kan die een zogenaamd gebeurtenislogboek voor je bijhouden.
Hier staat in wie wanneer online of offline kwam, of ze hun status veranderd hebben, en of ze hun naam of persoonlijk bericht veranderd hebben.

Ik meot er wel bij zeggen dat MSN plus! een Bèta programma is, dat wil zeggen, dat het een probeersel is, en dat het minder betrouwbaar is als de originele versie.

MSN plus! installeer je naast je gewone MSN, en het voegt een aantal functies toe aan je gewone MSN ( zoals het met een wachtwoord beveiligen van je opgeslagen gesprekken)

Kijk eens op de onderstaande site!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk.Alleen als jezelf online kun je zien wie er online is.Of iedereen moet je een offline berichtje verzenden maar dat zullen ze niet doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding