Kun je zien welke mensen online zijn geweest op msn?

Het is misschien een rare vraag, maar ik zou het leuk vinden als ik (op een of andere site ofzo) kan zien, welke mensen allemaal online zijn geweest op msn. Is dit mogelijk?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je MSN plus! download, dan kan die een zogenaamd gebeurtenislogboek voor je bijhouden.
Hier staat in wie wanneer online of offline kwam, of ze hun status veranderd hebben, en of ze hun naam of persoonlijk bericht veranderd hebben.

Ik meot er wel bij zeggen dat MSN plus! een Bèta programma is, dat wil zeggen, dat het een probeersel is, en dat het minder betrouwbaar is als de originele versie.

MSN plus! installeer je naast je gewone MSN, en het voegt een aantal functies toe aan je gewone MSN ( zoals het met een wachtwoord beveiligen van je opgeslagen gesprekken)

Kijk eens op de onderstaande site!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dat is niet mogelijk.Alleen als jezelf online kun je zien wie er online is.Of iedereen moet je een offline berichtje verzenden maar dat zullen ze niet doen.