Hoe kan ik een pdf bestand openen?

Ik kan dit niet normaal printen.
Kan iemand me helpen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Als ik op printen druk zegt het dat het aan het 'Afvlakken' is van 1 naar 100 procent

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Om .pdf bestanden te kunnen openen heb je Adobe Reader nodig. Klik op onderstaande link om 'm te downloaden.

http://www.adobe.com/nl/products/reader.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hehe ik had al bijna gezegd: ga naar google.com, typ in het zoekvak "open pdf" en klik op de eerste link... maar jij was me al voor...

Andere antwoorden (1)

Met Adobe Reader of een ander programma van Adobe, zoals photoshop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om te printen moet je opletten of de printer in het lijstje staat en niet de pdf reader...