Kun je zo'n micro-sd kaartje uit je mobiel in je computer doen om bestanden over te brengen van mobiel naar computer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (3)

Als jou computer een sd ingang heeft kan dit. Houdt er rekening mee dat de bestanden die je erop zet mogelijk niet worden ondersteund bij het openen op jou mobiel

Toegevoegd na 2 minuten:
Tevens zou je indien je computerr niet beschikt over een micro-sd ingang maar wel over een USB ingang een adapter kunnen kopen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Tevens zou je indien je computerr niet beschikt over een micro-sd ingang maar wel over een USB ingang een adapter kunnen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je deze geheugenkaartlezer koopt, dan is het mogelijk:
http://www.memoryshop.nl/product/108349/category-3027-geheugenkaartlezers/hama-multicardreader-all-in-one-wit.html

(aangezien in de beschrijving staat dat ie ook microSD-kaarten ondersteunt)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een micro-sd past er meestal niet in, maar veel PC's hebben een slot voor een normale sd kaart. Als je een micro koopt zit er meestal een adaptor bij, waar je de micro instopt, zodat hij het formaat van een normale sd krijgt. Daarmee kun je aan de slag.