Hoe kan ik een afbeelding bij een vraag of een antwoord plaatsen, zonder dat ik daarbij mijn hele documentennaam in beeld heb?

Ik ben een redelijke digibeet, dus zo simpel mogelijke omschrijving zou heel fijn zijn!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan bij het beantwoorden op de link 'afbeelding toevoegen' klikken. Dan komt een upload optie op.

Als je niet wilt dat mensen weten hoe jij het genoemd hebt, kan je ev. het plaatje hernoemen voor je het upload (Door het op je hardeschijf te kopieren en hernoemen). Maar uit mijn hoofd zeg ik dat de GV server dat ook al doet.