Ik heb foto's gemaakt met de Iphone. Nu is de kwaliteit daarvan te laag om af te drukken. Kan ik dit beïnvloeden zodat ik toch die foto's kan printen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als ik foto's heb gemaakt met mijn iPhone( en ze verstuur)krijg ik altijd de optie's te kiezen tussen verschillende formaten.
Ik zou gwn de kleinste kiezen dan.
Ik heb trouwens altijd echt mooie foto's.
Al zijn die van m'n broer z'n HTC altijd net iets mooier.En zuiverder.
Op de iPhone zit geen flitser hè?
Op de HTC wel.
Nou ja,suc6 ermee!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kleiner afdrukken, dus niet als A4, maar bijvoorbeeld als A5 of A6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Photoshoppen.