kan ik apps op mijn pc zeten?

Ik heb een kleine laptop en wil graag weten
of ik apps kan downloaden
en die gebruiken op mijn windows kleine laptop.

of is dit echt alleen voor telefoons.
of tablets.
en zijn daar speciale site's voor.

zoals je waarschijnlijk al uit mijn vraag kunt opmaken ik heb hier echt helemaal geen verstand van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
23.4K

Het beste antwoord

Ze zitten nog in een Beta-fase maar dat kan via http://www.carbyn.com/

Dan heb je alle apps die je wilt in de browser.

Je kunt ook Chrome als browser gebruiken en dan apps toevoegen vanuit de app store van Chrome
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape
12 jaar geleden
Dit is wel een hele leuke tip. Ook Carbyn is eigenlijk Chrome, waarin de apps draaien op HTML5.
+1!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
escape, dankjewel voor de aanvulling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank jullie voor de reacties, hier kan ik verder mee.
in elk geval een stukje wijzer

Andere antwoorden (1)

Bij PC's is benaming 'software-pakketten'. Bij telefoons en tablets heten die toepassingen 'apps'. Apps zijn geschreven voor de besturingssystemen van die apparaten, niet voor Windows.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel,
een stukje helderheid wat betreft de apps