Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik gratis ringtones op me mobiel?

ik heb een samsung star qwerty en ik wil graag leuke ringtones op me mobiel zetten ik heb hier een site voor gevonden en ze staan nu op me laptop maar hoe zet ik die ringtones op me mobiel en ik weet iemand misschien ook hoe je er gratis spelletjes opzet alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Licht eraan of je je mobiel kan aansluiten op de computer OF dat je bluetooth hebt. Als je je mobiel kan aansluiten op de computer kan je wel liedjes enzo op je mobiel zetten, en die dan als ringtone instellen. Of met bluetooth aan iemand anders vragen of ze een liedje willen opsturen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry, ik had je vraag niet helemaal goed gelezen. Als je de Samsung Star QWERTY koopt, zit er als het goed is een snoertje bij dat je hem kan aansluiten op de pc. Dan kan je gewoon de muziek op je Samsung zetten. Je kan dan een liedje kiezen door bij telefoonprofielen te kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
download a tube catcher, dan kun je alle liedjes plus filmpjes van youtube downloaden...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
via www.ranktones.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding