Hoe kan ik eigen spelsite maken ??bev.zoals habbo of een maffia spel ?? Kunnen jullie mij zoveel mogelijk uitleg geven ?? DANKUU allemaal.

Hoe moet ik er aan beginnen ??
Met eigen dommeinnaam en zou er ook een shop bij willen maken zoals habbo enzo .
Ja je weetwel hoe maak ik een spel zoals habbo ? maar ik ga het met een andere thema doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ik wil je niet verontmoedigen, maar je eigen spel maken is erg lastig. het is moeilijk om een origineel en leuk spel te maken, vooral in je eentje.

ik heb het ook wel eens geprobeerd, en gebruikte game maker 8. het werd echter allemaal nogal ingewikkeld en saai.

je moet erg veel geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou zeggen, leer programmeren, voor een maffia spel: php/css en mysql.

voor habbo, ook php/css/mysql enne flash ofzo?