Hoe Javascript in te schakelen?

Ik heb de engelse versie van IE8 en na het weggooien van de cookies en history heb ik geen javascript meer. Twitter kan ik niet zonder javascript gebruiken en allerlei uitleg via google helpt me niet. Wie kan mij helpen om via de engelse tabs javascript in te schakelen (enable javascript).
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Heb net opnieuw java geïnstalleerd en ook dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is wat ik vond :

Click ‘Tools’ on the menu bar’
Select ‘Internet Options’
Click the ‘Security’ tab
Click the ‘Custom Level’ button
Scroll to the ‘Scripting’ section
Select ‘Enable’ to enable whichever JavaScript activities you want to work.

Default settings:

Scripting
__Active scripting
____Enable
__Allow Programatic clipboard access
____Prompt
__Allow status bar updates via script
____Disable
__Allow websites to prompt for information using scripted window
____Disable
__Enable XSS filter
____Enable
__Scripting of Java applets
____Enable
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies wat je laat zien in je antwoord had ik gedaan, (zo stond het ook al) maar krijg nog steeds, ondanks refreshen de volgende tekst:
You cannot use the Twitter website without having JavaScript enabled on your web browser. Please re-enable JavaScript and refresh this page.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Check deze link even misschien heb je daar wat aan: http://forum.intpages.com/viewtopic.php?f=2&t=1165 Gebruik zelf geen IE en Twitter kan het dus niet zelf checken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je hulp, het lag aan IE8, nu met google chrome is het wel gelukt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vanwege je hulp bij het vaststellen van de juiste settings