Ik speel het spel minecraft. Alleen ik kan zegmaar niet lopen en om mij heen kijken tegelijk.. Wat moet ik nu doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

ik speel ook minecraft maar ik heb het probleem niet kijk eens bij instellingen en dan mouse speed ofzo en die op normaal zetten misschien heb je mods geinstalleerd die tegenwerken waardoor het spel niet goed meer functioneert probeer eens minecraft te updaten met force update volgens mij en er komt een 1.8 op 12 september denk ik en als je die update hebt misschien is het dan verholpen als het dan niet verholpen is kijk dan eens in de bug report van minecraft wiki en zoek dan jouw bug op
kijk ook eens bij configuratie scherm en dan bij keyboard mischien heb je aangevinkt dat als je typ muis niet werkt aangezien je loopt met W (wordt dit gezien als typen en werkt de muis niet ik hoop dat dit helpt