Waar kan ik word gratis downloaden?

Ik heb word 2007 al op mijn laptop staan, die stond er al op toen ik hem kocht. maar hij gaf altijd aan enter product key en ik deed dat altijd wegklikken maar nu kan ik niks meer op word zetten. Nu las ik op goeievraag dat je dan een code in moet toetsen die op de doos staat, maar de doos heb ik weggegooid.. dus nu kan ik er eigenlijk niks meer mee.. Heeft iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

OpenOffice, een gratis alternatief voor het Office pakket (w.o. word, excel, powerpoint e.d.)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die opent bij mij niet?:o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dat is vreemd, bij mij werkt de site gewoon. Anders even www.openoffice.org proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had niet gezien dat u nog een reactie had gegeven. Dus bij deze dankje wel:)

Andere antwoorden (3)

Word is jammergenoeg niet gratis en zonder product key kun je niet officieel registreren. Gebruik libreoffice (het vroegere openoffice), gratis te downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalen is het best

El cheapo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde gehad, heel vervelend. na lang zoeken heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt op Works. werkt prima, eigenlijk geen verschil met word! een aanrader.