Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik word gratis downloaden?

Ik heb word 2007 al op mijn laptop staan, die stond er al op toen ik hem kocht. maar hij gaf altijd aan enter product key en ik deed dat altijd wegklikken maar nu kan ik niks meer op word zetten. Nu las ik op goeievraag dat je dan een code in moet toetsen die op de doos staat, maar de doos heb ik weggegooid.. dus nu kan ik er eigenlijk niks meer mee.. Heeft iemand een idee wat ik nu het beste kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
872

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

OpenOffice, een gratis alternatief voor het Office pakket (w.o. word, excel, powerpoint e.d.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
die opent bij mij niet?:o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm, dat is vreemd, bij mij werkt de site gewoon. Anders even www.openoffice.org proberen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had niet gezien dat u nog een reactie had gegeven. Dus bij deze dankje wel:)

Andere antwoorden (3)

Word is jammergenoeg niet gratis en zonder product key kun je niet officieel registreren. Gebruik libreoffice (het vroegere openoffice), gratis te downloaden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betalen is het best

El cheapo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb hetzelfde gehad, heel vervelend. na lang zoeken heb ik het opgegeven en ben ik overgestapt op Works. werkt prima, eigenlijk geen verschil met word! een aanrader.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding