ja dat kan als je dezelfde account wilt gebruiken. Gewoon op "koop nu" drukken en nogmaals gedownload de apps...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als het goed is kan je via de app store je gedownloade en gekochte app opnieuw installeren.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een app eenmaal hebt gekocht kan je hem op andere apparaten onder hetzelfde account nogmaals downloaden. Je hebt hier in dit geval geen iTunes voor nodig. Je moet gewoon op KOOP NU 0.79 drukken en dan zegt ie 'Je hebt dit artikel al betaald, wilt u het nogmaals downloaden' en dan doe je 'Ja'. Apple brengt geen dubbele kosten in rekening als dat niet nodig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heej het kan via iTunes bijvoorbeeld als je je iPod aansluit aan iTunes dan cyncroniseert die de Apps van je iPod naar iTunes en dan kan je je iPhone er aan hangen en dan de Apps er weer erop zetten heel veel succes ik hoop dat het lukt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan via iTunes, moet je naar je iPod en dan maar apps en die naar de pc synchroniseren, vervolgens je iPhone inpluggen en ze staan er op!