Wie weet een makkelijk te spelen online spel voor een spastisch jongentje?

Mijn broertje is spastisch en hij wilt graag online spelletjes spelen, maar voor hem is het al te snel lastig met toetsen en de muis. Dus mijn vraag is; weet je misschien een online spel met een makkelijke toetsencombinatie (bijv. pijltjestoetsen) en waar je de muis niet veel hoeft te gebruiken en het liefst in het nederlans is?

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt je broertje wel eens bij een ergotherapeut? Er bestaan wel aanpassingen voor de bediening van een computer

Het beste antwoord

Hier kan je er heel veel vinden:
http://www.freebrowsergamer.com (hier moet je kijken na 3d browser games zijn leukste vind ik maar er zijn ook 2d ook goed en wel engels)
nl.bigpoint.com (niet zoo leuke zijn meer klik spelletjes)
us.bigpoint.com (engels maar meer keuze )
http://www.mmobomb.com (keuze uit browser en download games kijk maar)
En hier een hele leuke:
http://www.mystical-land.com (ik raad aan om en neonaga account te maken via windows live is het heel moeilijk aan te maken)

Toegevoegd na 2 minuten:
Hopelijk heeft hij een beetje speelplezier zeg maar als hij het leuk vond oh en panfu is ook een aanrader vooral als hij 10 is er zijn allemaal kinderen dus ze kunnen praten zonder enige vloek woorden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zwaarden en sandalen?

Er staan er heel veel op spele.nl

Succes,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien een simpele racespel, op www.kinderspelletjes.nl zijn de spellen zo simpel dat kinderen van 3 het zelfs nog kunnen spelen.
Ik weet zeker dat je broertje daar wel een leuk spel kan vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien maplestory? Het is een erg makkelijk spel. Mijn neefje die het syndroom van down heeft speelt het ook. Ga naar www.mapleeurope.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon op spele.nl dan moet je even goed zoeken voor een simpel spelletje