Elke keer als ik mijn computer opnieuw opstart, geeft hij een andere tijd aan; hoe kan ik dit probleem verhelpen?

Als ik rechtsonder op het klokje klik dan kan ik hem wel weer terugzetten naar hoe het nu is, maar als ik vervolgens de computer weer uitdoe en aanzet, loopt hij weer een halve dag achter...:S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Op je moederbord zit een klein batterijtje die waarschijnlijk leeg (op) is waardoor de vaste instellingen zoals je klokje verdwijnen als je pc uit is geweest.
vervang dit batterijtje en probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje