Wat is een Goede Windows 7 tablet die voldoet aan mijn Eisen?

- windows 7
- makkelijk verkrijgbaar ( in de winkels)
- Snel ( snel sites openen)
- beeldscherm ( mooi beeld)
- videokaart ( moet mooie games kunnen afspelen op normale settings)
- niet te duur
- niet persee een docking , mag wel
- goed reagerende touchscreen
- usb poorten
- flash
- zou fijn zijn als hij met een stylus kon bespeeld worden ( hoeft niet )
- mac 600€ ( als het echt speciaal is iets meer, en geen shipping uit amerika ik ben een tiener en ik doe niet aan zulke zooi misschien als ik ouder ben en op mezelf woon wel)

Ik wil niks meer horen over blabla ipad en blabla android alleen windows 7 als ik vraag om android dan android als je een android tablet noemt noem dan minimaal een windows 7 tablet en niet allemaal de zelfde please.

Ik hoop dat jullie snel reageren :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie games op een tablet? Dacht het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videokaart en USB poorten in een tablet? Dacht het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
USB poorten toch wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Videokaart ook zelfs. http://tweakers.net/pricewatch/283325/acer-iconia-w500p-+-kb-docking.html#tab:info
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar iig niet krachtig genoeg om op te gamen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan dacht ik het verkeerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow en starcraft en bioshock en left for death en resident evil kunnen er allemaal op kijk eens op youtube

Het beste antwoord

http://tweakers.net/pricewatch/283325/acer-iconia-w500p-+-kb-docking.html#tab:info

Ziet er dan nog aardig uit maar zoals al aangegeven in de reacties verwacht niks van gaming. Gamen doe je op een desktop, hoogstens op een goede dure gaming laptop maar niet op een tablet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik game al 4 jaar met laptop's en ik vind het echt vet hoor veel fijner dan desktops en sommige tablets kunnen het aan denk ik maar niet op hoogste settings
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waarom zou je het willen? Ik vind gamen op een laptop al zozo, als je het op een tablet gaat doen is het helemaal klein en behelpen. Vraag me ook af hoelang je dat ding kan laten zweten, een avondje gamen lijkt me geen aanrader op zo'n klein systeem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En wat is er vetter aan gamen op een laptop? Minder grafische kaart, kleiner scherm, scherm niet verstelbaar, toetsenbord niet verlegbaar. Of je moet het met externe monitor/tobo doen maar dan heb je in principe dezelfde opstelling als een desktop, maar dan zonder de mogelijkheid om fatsoenlijk uit te breiden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 gb video kaart, 16.5 inch scherm , je kan gewoon plug and playen en ik vind het fijn om liggend te gamen oke dat is appart maar dat vind ik heel fijn oke desktops zijn wel vaak beter je kan ze beter upgrade ze gaan minder snel kapot maar als je veel geld betaald krijg je veel
Kwaliteit :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja liggend gamen in mijn bed zal mij dan weer niet lukken :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zei alleen dat ik een goedw videokaart wou voor games he niet alleen games want ik vind het leuk om tablets te besturen ik zal gamen maar alleen heel weinig en android is leuk maar das een speeltje net als een telefoon een tablet is ook een PC
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)