mail die ik verzend uit Gmail google komt ook in outlook in postvak in ( gmail account ) ??

ik lees via outlook de mail van mn G mail adres. ik verstuur ook mail via outlook van mn gmail account, maar stuur ik de mail via goolge Gmail, komt deze mail ook op outlook binnen bij het gmail adres. Dus ik stuur m eigenlijk ook naar me zelf?? In Gmail bij verzonden berichten staat alleen het email adres waar ik het daadwerkelijk naar toe stuur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Mail komt binnen als verzonden post. Niet als binnenkomende post.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het misschien zo dat je automatisch een kopie naar jezelf stuurt? Dat kan je bij je instellingen veranderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in outlook een berichtregel maken die post die je vanuit gmail verzonden hebt verplaatst naar postvak uit.