Je kunt niet in de "echte" bios van de pc komen.
Hulp op afstand draait onder Windows en de BIOS zit daar buiten. De enige manier om in de bios te komen is door tijdens het opstarten van de pc (windows is dan nog niet actief) op de juiste toets (bv F1 of F10) te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als je de wachtwoorden hebt ja.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan natuurlijk ook gewoon naar de buurvrouw toe gaan, als je haar wilt helpen met haar pc;-)
capthavoc
12 jaar geleden
het bios is het systeem dat opstart voordat je naar windows gaat pas daar kun je hulp op afstand starten
dus voor die tijd kun jer er echt niet in komen
je kan hooguit ene bios flashen met het installatie programmaatje maar je kunt er nooit rechtstreeks in komen simplwe omdat de hardware allen bereikbaar is via de software die op dat moment nog niet opgestart is
Nou volgens mij niet, tenzij je Lilo hebt, maar dat is alleen beschikbaar voor hpservers. Ga er maar van uit dat 99% van de normale pc's dit nie kunnen. Je hebt tenslotte ook geen netwerk verbinding als je in de bios zit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet.