Fout 105 op Google chrome, hoe kun je dit oplossen?

Ik heb sinds kort fout 105 (net::ERR_NAME_NOT_RESLOVED): Unable to resolve the server's DNS address. Op google chrome. Ik heb gewoon Internet verbinding, en op andere computers bij mij in huis doet het internet het wel. Ik heb ook andere browsers getest, en die doen het ook niet. Hoe los ik dit probleem op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk je internet kabel eens na ? ook op je router
Ik ga er even vanuit dat je bekabeld bent
want als anderen het wel doen dan is het of de kabel of wellicht iets met de driver van je netwerk kaart ?
verwijder eventueel je netwerk kaart van je systeem
dus verwijderen maar nie driver er ag
via apparaten beheer en herstart de pc dan wordt de driver opnieuw gevonden
en ook de tcp protocollen opnieuw ingesteld
capthavoc
12 jaar geleden
'Deze webpagina is niet beschikbaar' (netwerkfouten 2, 102, 104 en 105) Probleem
Dit bericht wordt weergegeven wanneer Google Chrome de gevraagde webpagina niet kan vinden en laden.

Oplossingen
Het webadres en uw internetverbinding controleren
Controleer de URL in de adresbalk om er zeker van te zijn dat u naar het juiste webadres gaat. Als u zeker weet dat u naar het juiste webadres gaat, controleert u of u dezelfde webpagina in een andere browser kunt openen, zoals in Internet Explorer of Firefox. Als u de webpagina in geen enkele browser kunt bekijken, is de webpagina wellicht tijdelijk niet beschikbaar. U moet er ook voor zorgen dat u een goede verbinding heeft met internet.