Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn acer laptop (windows7) weer normaal internet opstart als ik op internet wil?

Ik heb een week geleden een nieuwe laptop gekocht (acer) Maar de laatste twee dagen kan ik er helemaal niks meer mee. Elke keer loopt hij vast en als ik internet opstart reageert helemaal niks meer en wil ik op kruisje klikken krijg ik: Internet explorer reageert niet. Ik heb een internet beveiliging van ziggo en er staat windows 7 op. Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn laptop weer normaal reageert?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Misschien de internet explorer verwijderen, dan opnieuw downloaden. Ook zou je even je virusscanner uitzetten en dan opstarten.

Ook: ctrl alt del--> processen--> dan is er een lijst, zoek iets dat begint met internet explorer--> sluit deze (ook als die zegt dat misschien sommige dingen niet meer zullen werken) --> probeer nu I E op te starten.

Ook: misschien in veilige modus starten en dan iets probleemo oplossing doen ofzo, ik heb packard bell, die heeft een tool problemen oplossen, ik weet niet hoe dat bij acer is geregeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat 'bij de winkel langs gaan en vragen of ze er wat aan kunnen doen' ook wel een optie kan zijn.

Je hebt het ding net, en nu doet ie het al niet meer. Het ligt waarschijnlijk aan de software, en niet aan de hardware. Maar waarom zou dat niet ook onder de garantie vallen?

Een goede winkel zal in ieder geval even kunnen kijken of ze iets vinden. Als ik je verhaal lees, denk ik dat Internet Explorer niet goed op start. Maar waar dat aan ligt kan ik niet zien zo via een vraag op goeievraag.nl

Werkt je mail wel? Doet een andere browser (firefox) het wel? Wat gebeurt er als je 'ping nu.nl' typt in de dos-prompt? Allemaal dingen die je verder brengen naar de ooraak van het probleem, maar die ik niet voor je kan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als je een nieuwe laptop hebt moet er als het goed is een wit vlaggetje links onderin staan .als je daar op klikt dan kan je eventuele problemen zien staan.als dat niet zo is dan kun je ook naar het configuratiescherm gaan, daar staat een hoofdstuk dat probleemoplossing heet.succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voer een malware/spyware scan uit en herstel de standaardinstellingen van Internet Explorer met deze fix: http://go.microsoft.com/?linkid=9646978
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing