Bij Word (Windows) kan je woorden die voor Word onherkenbaar zijn, "toevoegen aan woordenboek". Waar is dit woordenboek?

Kan ik het ergens vinden in Word? Ben benieuwd hoeveel woorden ik de afgelopen jaren heb toegevoegd!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik geloof normal.dot. Toegevoegd na 6 minuten: Oh nee ik geloof dat 't custom.dic is. Toegevoegd na 7 minuten: Yep, dat is 'm. Bij mij staat ie in: C:\Documents and Settings\Username\Application Data\Microsoft\Proof

Ik heb de Engelse versie. Kijk in Word achter tab "Review" onder "Research" of "Thesaurus" Helaas kan ik je niet vertellen hoe je je toevoegingen kan achterhalen.

Het hoofdwoordenboek staat in de folder: C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Proof Het zijn een aantal bestanden met de extensie LEX. Maar aan deze wetenschap heb je niets. Ze zijn gecodeerd en niet apart in te zien. Je kunt wel een nieuwe woordenlijst aan maken. Die gaat CUSTOM.DIC heten en die is wel in te zien.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100