Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Goede windows 7 tablets?

Welke tablets met windows 7 ( a.u.b geen gezeik over de ipad want die kan ik niet gebruiken voor mijn zaken) zijn goed verkrijgbaar dus gewoon in de winkels niet sites of importeren gewoon uit de winkels en met windows 7 ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Acer Iconia W500 is een fijne windows 7 tablet (zo goed als overal wel verkrijgbaar zoals Mediamarkt)
Let op: er is ook een android versie van (de Acer Iconia A500)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leg is uit wat de goede punten zijn want ik wou die al miss kopen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bekijk even de volgende filmpjes op YouTube: hardwareinfo.tv (vrij neutrale review)
http://www.youtube.com/watch?v=-m8_I7s0Uh8 vrij negatieve review (vnl mbt toetsenbordje, los verkrijgbaar):
http://www.youtube.com/watch?v=r12JUoxGXTE wat meer tech-achtige review:
http://www.youtube.com/watch?v=dw7P6XkXP3A Bottomline:
Windows 7 is gewoon verreweg van geschikt voor een tabletomgeving (helaas). Echter als je persé NU een tablet wilt met W7 voor een redelijke prijs dan denk ik zelf dat je met de acer wel wat in handen hebt wat ok is (zie ook filmpjes).
Heb je wat meer te besteden dan kan je ook eens kijken naar de Asus Eee Slate EP121, maar.... dan praat je wel over een 500 euro meerprijs (zo'n 1000 euro voor de instap modellen geloof ik t.o.v. 499 voor de acer. Bij de asus zit er dan een keyboard bij maar ja of je dat wilt... kan je net zo goed een laptop nemen natuurlijk hehe. Bij acer is het keyboradje los verkrijgbaar)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De asus ep121 is niet eens verkrijgbaar in nl anders zou ik em willen alleen via amerika te betellen maar dan krijg je de engelse windows maar ik wil hem hier komen niet bestellen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed antwoord

Andere antwoorden (1)

De Eee Slate EP121 van ASUS
Er is verder nog niet al te veel keuze omdat heel veel tablets nu op android draaien...

kijk in de bron voor extra info
Veel Succes !!

ImaBite
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De ep121 verkopen ze hier niet ik vroeg om tablets die ze hier in de winkels verkopen en met windows 7 dus hier heb ik niet veel aaan..
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing