Ik ben een belg en ik heb een vriend in nederland,we hebben beiden abbonement , moeten we extra betalen als we elkaar sms-en?

Ik ben een belg en ik heb dus een vriend in nederland, we hebben beiden een gsm abbonement , wat ik afvraag is, als wij naar elkaar zouden sms-en , moetten wij dan extra kosten betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neem allebei een internet abonnement en ga whatsappen :D

Het beste antwoord

Het verzenden van een sms naar een nummer van een land anders dan je eigen land kost extra. Het ontvangen is voor beiden gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt (;

Andere antwoorden (2)

SMS ontvangen is over het algemeen gratis, ook in het buitenland. Dit geldt niet voor betaalde services.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals roadrunner schrijft: Ontvangen is idd gratis, verzenden kost extra.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uhm wat ik nog wilde toevoegen: whatsapp of skype is gratis iig met een abo vanuit nederland. Zeker als je via wifi netwerk verbinding hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom geef je roadrunner geen plusje ipv dat je zijn antwoord naschrijft?