Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik met netwerken die je kan kopen bij mediamarkt gratis wifi ontvangen ?

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentrylist/Netwerk-draadloos,10259,14914.html?page=1#storeId=10259&categoryId=14914&hits=&sort=brand&page=2 deze website hebben ze netwerken maar wat zijn dat soort dingen ? AUB IN TAAL DaT ZELF EEN BABY BEGRIJPT GEEN MOEILIJK TERMEN A.U.B

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek iemand die er wel verstand van heeft.
Ritsuka
14 jaar geleden
Baby's kunnen toch nog niet praten? Je kunt wel gaga goegoe gaan praten :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@roland1995...wat denk je dat ze hier doet....???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ik127
Ben blij dat er toch nog iemand denkt dat hier serieus geantwoord wordt. De meesten zitten hier volgens mij smakeloos te genieten van al deze suffe vragen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Ga het vragen in de mediamarkt, die mensen zullen je goed kunnen helpen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is misschien geen antwoord maar: ga even naar een kenner, vraag enkele opties of vraag wat aan te raden is, computerwinkels bestaan tegenwoordig veel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit zijn dingen waar je je kabeltje in prikt die normaal in je pc zit om internet te krijgen. dit ding zal dat dan gaan uitzenden over 30 meter ver. mocht je lap met wifi uitgerust zijn dan kan je dit ontvangen en zo kan je op internet ( zolang je binnen het bereik blijft )

simpel genoeg:)?

Toegevoegd na 1 uur:
okee, nu ik even tijd heb ga ik het iets moeilijker maken.:
je pc staat verbonden met het internet. dit verbinden gebeurt met een modem.
maar aangezien je hier maar 1 pc mee op het internet kan aansluiten is tegenwoordig niet echt prakties meer aangezien veel huishoudens meer pc`s hebben. dit internet kan je splitten met een router. nu kan je dus meer pc`s aan een internet (telefoonlijn) aansluiten.
zou je dit draadloos doen, dat heet dit draadloos gedeelte WIFI.

maar aangezien dit simpel is uit gelecht is het aansluiten in de praktijk wal wat moeilijker omdat je het ook moet gaan beveiligen. vaak staat het goed uitgelecht in de handleiding maar een beetje kennis van netwerken en computers is geen overbodige luxe.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik niet snappen ;)
koop het boek je computer voor dummies want je haalt alles door elkaar daar valt voor ons niet iets uit te leggen
omdat je alle termen door elkaar haalt
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing