Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat de accu van mijn dell laptop, inspiron 1750 ( 1 jaar oud! ) niet meer oplaad???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mmmm ik zou 'm niet zo snel afschrijven. Heb je meer informatie misschien? Brand het "opladen"/"charging" lampje wel als je de stekker erin doet? Wat gebeurd er als je de stekker eruit trekt als je ermee werkt? Gaat de laptop dan direct uit of blijft hij nog wel even aan en krijg je een melding in windows dat de batterij spanning laag is?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Volgens de garantie voorwaarden heb je het recht om hiermee terug te gaan naar de winkel waar je de computer gekocht hebt. Laat hen dat opknappen. Laat je niet afschepen volgens de wet mag je ervan uitgaan dat een accu meer dan twee tot drie jaar meegaat en de computer nog langer.
Je hebt dus het recht je garantie hierop te benutten.
Zie de consumentenbond. Er is vorig jaar een heel programma via RADAR aan geweid.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

wat het ook is, hij is kapot en daar is niks meer aan te doen. niks van aantrekken en gewoon een nieuwe kopen. wat je ook kunt doen is naar de computerzaak gaan en hem laten repareren voor veel geld, mar dit lijkt me erg zinloos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hij is gewoon kapot. Waarschijnlijk omdat je hem alleen Maar aan de oplader had en je accu overhit en kapot gegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist het eerst ook niet, maar je moet een opgeladen accu altijd weer van de stroom halen. Zo is die van mij ook stuk gegaan: gemakshalve werkte ik thuis op netstroom en toen ik een keer weer op de accu wilde werken, bleek deze kapot. De garantie was in mijn geval tot een half jaar verlaagd en al verstreken...ik ben er niet eens mee teruggegaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing