Mijn letter K is van mijn toetsenbord. Nu kon ik hem er eerst weer opklikken maar hij er nu afgebroken. Hoe kan ik het repareren?

Weet jij het antwoord?

/2500

Das erg lastig Je zult een toetsenbord van hetzelfde type moeten vinden een kapotte en daar de benodigde onderdeeltjes vanaf slopen. Maar je kunt beter een nieuwe kopen en het hele bord vervangen en deze dan voor reserve onderdelen bewaren

Ik weet niet of je een laptop of computer hebt, maar als de klemmetjes (zeg maar) af zijn gebroken is het erg lastig er weer op te zetten. Als je een computer hebt, zou ik een nieuw toetsenbord kopen. Kost minder tijd en een nieuwe is niet zo heel duur. Als je een laptop hebt, zou je het kunnen laten maken bij een computer winkel. Eén letter is volgens mij niet zo heel duur om te laten doen. (Of je moet ergens een losse letter K vinden, maar dan moet hij wel bij je laptop passen qua formaat en hoe hij eruit ziet) ;)

Haal een knopje die je niet vaak gebruikt; bv printscreen en plak daar een k op en zet die op de plaats.

Ik heb mijn letter o bij onderstaande firma gekocht. Was nog geen 5 euro kwijt. Men vult een ,formulier, in en aan de hand van de juiste gegevens van de laptop heeft men het onderdeel binnen 10 dagen in huis. Vooraf krijgt u een instructie video (link) hoe u een onderdeel kunt vervangen. Kijk eerst uw toetsenbord goed na of er eventueel meerdere toetsen aan vervanging toe zijn, anders kunt u dat gelijk meebestellen.

Bronnen:
www.laptopkey.com

dertig seconde lijm

Zo te zien heb je een laptop als ik je reactie zie op je eigen vraag. Ik heb ooit m'n laptop weer terug gebracht naar de winkel vanwege een kapotte toets die er ook niet meer op geklikt kon worden, omdat er ook nog garantie op m'n laptop zat. Was hem wel een weekje kwijt, maar daarna werkte hij wel weer prima. Toegevoegd na 1 minuut: En vanwege de garantie nog gratis ook.

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100