Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn letter K is van mijn toetsenbord. Nu kon ik hem er eerst weer opklikken maar hij er nu afgebroken. Hoe kan ik het repareren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op mijn laptop maar er bestaat niet iets van lijm ofzo die erop kan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Das erg lastig
Je zult een toetsenbord van hetzelfde type moeten vinden een kapotte en daar de benodigde onderdeeltjes vanaf slopen.
Maar je kunt beter een nieuwe kopen en het hele bord vervangen en deze dan voor reserve onderdelen bewaren
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden
Ik weet niet of je een laptop of computer hebt, maar als de klemmetjes (zeg maar) af zijn gebroken is het erg lastig er weer op te zetten. Als je een computer hebt, zou ik een nieuw toetsenbord kopen. Kost minder tijd en een nieuwe is niet zo heel duur. Als je een laptop hebt, zou je het kunnen laten maken bij een computer winkel. Eén letter is volgens mij niet zo heel duur om te laten doen. (Of je moet ergens een losse letter K vinden, maar dan moet hij wel bij je laptop passen qua formaat en hoe hij eruit ziet) ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op mijn laptop maar er bestaat niet iets van lijm ofzo die erop kan?
capthavoc
12 jaar geleden
Lijkt me geen goed plan je lijmt de toets helemaal vast vrees ik dat wordt hooguit knoeiwerk
Dan kun je beter naar een pcboer gaan en eens kijken of hij nog een toets of toetsenbordje heeft liggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wilde ik ook net zeggen, inderdaad. Als je het lijmt plakt hij helemaal vast en veert hij niet meer omhoog, ben ik bang. Je zou ook een draadloos computer toetsenbord kunnen gebruiken voor even? Je kan ook morgen al naar een computerzaak gaan en vragen of het gemaakt kan worden ;)
Haal een knopje die je niet vaak gebruikt; bv printscreen en plak daar een k op en zet die op de plaats.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb mijn letter o bij onderstaande firma gekocht.
Was nog geen 5 euro kwijt.

Men vult een ,formulier, in en aan de hand van de juiste gegevens van de laptop heeft men het onderdeel binnen 10 dagen in huis.

Vooraf krijgt u een instructie video (link) hoe u een onderdeel kunt vervangen.

Kijk eerst uw toetsenbord goed na of er eventueel meerdere toetsen aan vervanging toe zijn, anders kunt u dat gelijk meebestellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Slimme jongens zeg een toets voor 5 euro
reken even mee 102 toetsen x 5euro per toets = 510 euro voor een heel toetsenbord tjonge daar is goud geld mee te verdienen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De onderdelen komen uit de VS.
Lijmen is geen optie.
Verwisselen met een even grote toets is een optie.
Men heeft niet alle toetsen nodig.
Alle onderdelen zijn peperduur bij een onderdelenwinkel.
dertig seconde lijm
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo te zien heb je een laptop als ik je reactie zie op je eigen vraag. Ik heb ooit m'n laptop weer terug gebracht naar de winkel vanwege een kapotte toets die er ook niet meer op geklikt kon worden, omdat er ook nog garantie op m'n laptop zat. Was hem wel een weekje kwijt, maar daarna werkte hij wel weer prima.

Toegevoegd na 1 minuut:
En vanwege de garantie nog gratis ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding