Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je een Externe video kaart voor Laptop kopen????(liefst Van Nvidia of ATI Radeon) Als "ja" waar kan ik het kopen??

Ik wil heel graag GTA IV spelen maar mijn LAptop heeft een slechte graphics kaart en het is erg moeilijk om de laptop te openen en graphics kaart veranderen en het is ook vol risico...Dus ik zou beter een Externe Videokaart hebben als het beschikbaar is.....
Bedankt

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (7)

Externe videokaarten bestaan niet. Die horen op je moederbord te zitten en dat kan niet als ze extern zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor reactie maar ik denk wel dat er Externe video kaart bestaan...kijk maar dit plaatje http://www.google.nl/imgres?q=external+graphics+card&um=1&hl=en&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4SKPB_enNL382&tbm=isch&tbnid=lKdcDxnMHMnMrM:&imgrefurl=http://thefutureofthings.com/pod/141/asus-notebook-external-graphics-card.html&docid=fjnwT4z1frl9OM&w=600&h=418&ei=vxYvTs7uLcTz-gbjx6TLDg&zoom=1&iact=hc&vpx=583&vpy=104&dur=786&hovh=187&hovw=269&tx=187&ty=83&page=1&tbnh=132&tbnw=190&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1280&bih=654
Anyway Bedankt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In die link zelf staat al 'thefutureofthings' dus dingen uit de toekomst lijkt mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat
"The Taiwanese computer company ASUSTeK has announced an external graphics station for notebook computers called XG Station to enable high-end graphics in notebooks." ik denk deze site is oud....er staat ook dit
"the ASUS XG Station, which will be released in Q2 2007, lives up to expectations, notebooks will gain new ground"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er in ieder geval nog nooit van gehoord.
nee een laptop heeft altijd een ingebouwde videokaart
er schijnen wel laptops te zijn die het wel kunnen maar waarschijnlijk peperduur en waarschijnlijk een beperkt assortiment en dus die van jou natuurlijk niet

Dus nee als je GTA of andere zware spellen wilt spelen dan kun je beter een game pc kopen daar kun je naar hartelust videokaarten en geheugen etc installeren.

oh ja laptops kun je eigenlijk beter nooit openen laat dat aub altijd een een professional over
een geheugen bankje of harde schijf is nog te doen maar iets aan je moederbord veranderen ho maar
(Lees meer...)
capthavoc
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Maar ik zag deze plaatje http://www.google.nl/imgres?q=external+graphics+card&um=1&hl=en&qscrl=1&nord=1&rlz=1T4SKPB_enNL382&tbm=isch&tbnid=lKdcDxnMHMnMrM:&imgrefurl=http://thefutureofthings.com/pod/141/asus-notebook-external-graphics-card.html&docid=fjnwT4z1frl9OM&w=600&h=418&ei=vxYvTs7uLcTz-gbjx6TLDg&zoom=1&iact=hc&vpx=583&vpy=104&dur=786&hovh=187&hovw=269&tx=187&ty=83&page=1&tbnh=132&tbnw=190&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:2,s:0&biw=1280&bih=654
en dacht dat dat ik 1 externe video kaart kopen
capthavoc
14 jaar geleden
Ah dit is wel het nieuwste van het nieuwste lijkt mij
ik denk dat je voor deze kaart meer kwijt bent dan een hele desktop game pc http://www.bouweenpc.nl/nieuws/1273 ik zie wel de datum 2008 dus of dit idee ooit echt vorm heeft gekregen en of ze dus nog gemaakt worden ? 399 of meer voor een videokaart ???
bovendien heb je dan toch een losse monitor nodig geloof ik nee dan koop je beter een goeie game pc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja het is best wel duur ......ik denk dat ik beter en desktop koop...Bedankt
nee helaas niet en ik denk dat je niet je geen alienware laptop hebt die zo 123 opent dus wordt nieuwe kopen helaas of game computer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry, maar als je GTA IV niet op je laptop kunt spelen, heb je niet alleen een slechte Graphics kaart, maar ook een ongeschikte laptop. Koop een nieuwe en de oude verkoop je op ebay of marktplaats. En zeg dan aan de verkoper dat je dat spel wilt spelen. Alternatief zijn er ook nog genoeg goedkopere 2de hands laptops die genoeg power hebben voor dat spel. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn wel een aantal ontwikkeld maar ze zijn nooit echt "Mainstream" geworden, en zijn dus nog moeilijk te verkrijgen.
Van Asus had je de "Asus XG".
Nvidia overweegt nu ook om er een te ontwikkelen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op een of ander manier moet dit wel te doen zijn volgens mij, maar dit gaat niet goedkoop zijn dus kan u beter al een nieuwe laptop kopen.

De ASUS Eee 1215N heeft een Nvidia Ion grafische kaart steken, met deze gaat dit zeker lukken.
Zie bronnen!

Op pixmania kan men trouwens een geupgrade versie kopen van deze ASUS met 4GB DDR3 geheugen, processor van 1800 mhz en harde schijf van 320 GB voor de prijs van 490€ met verzend kosten inbegrepen.
Super snel ding, kopieert van de ene partitie/schijf naar de andere tegen 45mb/s.

Die is zelfs sneller dan mijn desktop! En deze heeft een asus M-evo moederbord een HD radeon 4200 met een quadcore van 3200 Mhz!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is mogelijk maar dan moet je een eGPU kopen (een soort doos met een gpu erin die je kunt aansluiten aan je laptop) maar dat kost tussen de 650 en 750 kosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing