Ik heb Adobe Acrobat X Pro ongebruikt thuis liggen zonder de bon. Waar zou ik deze het best kunnen verkopen? Marktplaats is weinig belangstelling voor

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Er is waarschijnlijk weinig belangstelling voor omdat Adobe momenteel de PDF Reader & Writer goedkoop aanbied. (zie link)
Het lijkt me trouwens niet gewenst dat Goeievraag als vraag- en aanbodsite misbruikt wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is ook niet mijn bedoeling om het hier aan te bieden. Ik vraag alleen waar ik het product het beste kan aanbieden.
Hangt natuurlijk aj van de prijs, € 5 a € 10 lijkt mij al de max op bv http://www.tweedehands.nl/ . Gezien PDF Suite nieuw nu al verkocht word voor pakweg € 20.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Adobe Acrobat X Pro die ik heb staat voor 340 euro op bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan best zijn, maar jammer want met PDF suite 2011 kan je net hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb die gratis gedownload...