Hoe krijg ik whatsapp op men ipod touch?

Ik wil graag Whatsapp op men ipod hij staat niet meer in de appstore en ik wil men ipod niet jailbreaken! Please heeft iemand een
Antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hoezo staat hij niet in de AppStore?
En als hij niet in de AppStore staat en niet jailbreaken dan kan het niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De maker van WhatsApp Messenger, WhatsApp Inc., heeft gekozen om de app alleen maar op de iPhone te laten werken. Daarom verschijnt hij niet in de App Store op je iPod touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is alleen voor smartphones en android phones whatsapp niet voor een ipod vandaar dat hij er niet tussen staat in de appstore
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp creërt een account op basis van je 06-nummer. Aangezien er geen belfunctie op de Touch zit, en er dus ook geen 06-nummer mee verbonden is, is het onmogelijk whatsapp te installeren op een iPod Touch.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Correctie: zonder jailbreak is het onmogelijk.