Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik krijg-Toepassings fout 0xc000070a- bij het afsluiten van pc,wie weet een oplossing??

Ik heb al op google gezocht en kom telkens op een site waarbij het in het engels staat.Ik gebruik windows 7.Alvast bedankt!!

Toegevoegd na 3 minuten:
er staat dus 0xc000070a locatie 0x7712c6fd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het goed is, staat de naam van de toepassing er ook bij (boven de foutmelding). Welke is dat ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms zie ik raptr staan en een rondje met een x,soms meerdere,net alsgesloten en alleen toepassingsfout...pff ;-)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heb je het Windows register al een gescand met een registry cleaner? Dit soort fouten worden vaak door register errors. In de link vind je een registry cleaner die ik gebruik. Maar er zijn er veel meer. Op dezelfde site vind je meer info.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het echt heeft geholpen durf ik niet te zeggen heb zelf vanalles geprobeerd en het is nu weg,maar dat je af en toe en cleaner kan gebruiken...bedankt hoor!!

Andere antwoorden (1)

grappig, ik vind alleen wat dingen in het Nederlands en ze k
verwijzen allemaal naar een probleem met de sidebar. Heb je wellicht een gadget recent geïnstalleerd?
Als het probleem in deze hoek zit zou je eens voordat je afsluit, alle gadget handmatig kunnen afsluiten en kijken of het probleem nog steeds voorkomt. Daarna is het een kwestie van om de beurt de gadgets proberen tot dat je vindt welke het probleem veroorzaakt.

Suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing