Wat kost World of Warcraft?

Zie de vraag hierboven. Ik heb namelijk gehoort dat je per maand moet betalen maar ik heb het ook gewoon in de winkel zien liggen (Mediamarkt, Intertoys).

Toegevoegd na 2 minuten:
En waar kan je het kopen?

Toegevoegd na 10 minuten:
Begrijp ik hieruit https://eu.battle.net/account/creation/wow/signup/index.xml?gclid=CN_qvpfk-akCFcWDDgoddCwEaQ dat het gratis is (tot level 20)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

Je koopt het spel en krijgt er een gratis maand speeltijd bij. Daarna moet je per maand betalen, dit is circa 10 euro per maand.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het spel kun je bij elke gameswinkel halen, extra speeltijd kun je bij de kassa van gameswinkels halen (soort kraskaart met prepaid).
Je kunt ook via de World of Warcraft site betalen met iDeal.

Toegevoegd na 20 minuten:
Ja, die link klopt inderdaad, dat hebben ze laatst toegevoegd. Zie het als een soort demo, om te kijken of je het spel leuk vind.
Je hebt iets minder mogelijkheden dan de betaalde versie, maar het is een leuke manier om te kijken of je het spel leuk vind.
Kimath
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Het is een starter edition met een aantal beperkingen (maar verder gratis). o.a. :
- maximum level 20
- maximaal 10 gold per character
- Trade skill kan niet hoger dan 100 (dat zijn beroepen als leatherworking en blacksmithing)
- je kunt geen Auction House gebruiken
- geen toegang tot de chatkanalen
- je mag geen guilds joinen alles staat verder hier beschreven wat je wel en niet kan (in het Engels): http://eu.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_GB&tag=wowclassictrialfaq&rhtml=true

Andere antwoorden (5)

5 euro p.m
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet het spel plus alle expansions kopen om alles te kunnen spelen en je moet 12 euro per maand betalen om te kunnen spelen. Je hoeft dit niet allemaal in een keer te kopen je kan gewoon elke keer als je bij lvl60-70-80 komt de geschikte uitbreiding kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
e kan gewoon kopen of via Battle.net Home downloaden en dan zul je iedere maand 12,99 per maand voor speel tijd moeten betalen maar let het precies 1 maand de dagen dat je niet kan spelen worden gewoon doorberekent ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik speel zelf al sinds het begin en kan er nog steeds uren achter zitten. Maar ik zou zeggen download die trial en kijk of het je game is. zoja dan koop je het eerste deel voor 10 euro ongeveer en daar krijg je 1 maand extra game time voor. daarnaast heb je ook de 3 uitbreidingen. die volgens mij 10, 25 en 33 euro kosten. maar die heb je natuurlijk niet nodig als je nog niet het geschikte level bent, behalve als je andere rassen en klassen wil spelen. al met al is het n heel leuk spel, maar je moet je niet af laten schrikken door de prijs, zie het als een soort hobby.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb World Of Warcraft ook gekocht, gewoon eentje van 15 euro bij de Free Record Shop. Dat was dan de gewone versie, maar er is bijvoorbeeld ook WOW: Wrath Of The Lich King, en die is dan 35 euro.