Hoeveel gaat deze pc kosten? zie uitleg ?

Ik wil een nieuwe pc hebben die spellen als gta 4 en COD blackopps aankan. Hoeveel gaat dat kosten? Of is een nieuwe videokaart al voldoende? ( Nu haalt mn pc t net niet, deze spellen haperen )

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

mijn nieuwe PC kan die spellen aan en kostte me tussen de 400 en 500 euro. Toegevoegd na 1 minuut: AMD Phenomen Quad core, 6GB RAM, 2GB videokaart en een Raptor HDD.

Hallo loesje, Mijn computer kan deze spelen aan, ze kostte ongeveer 1000 euro. Hier zijn wat richtlijnen: -Zorg er zeker voor dat er een Nvidia graphic card in zit. -Ga niet lager dan een intel core i3 processor. -Windows 7 is aangeraden. -Een werkelijk minimum van 4gig ram! Ik schat dat de minimumprijs van zo'n computer nu rond de 800 euro zal liggen, wil je het spel op een degelijke kwaliteit spelen. Veel plezier alvast! Helena Karafotis.

Windows 7 64-bit (ivm dat je anders niet meer dan 3gig geheugen kan gebruiken. I5 processor, 4 gig geheugen, Nvidia of een AMD/ati Videokaart (ati Hd6800 series is echt fijn ), ik zeg deze dingen omdat GTA en black ops toch wel de nieuwste soort spellen zijn. En ik denk dat wanneer je dit soort spellen nu speelt dat je in de toekomst ook de nieuwste wilt spelen. En als je nu een PC zou kopen die net black ops aan kan, dan kan je over. 2 jaar alweer een nieuwe pc kopen... Excuus dat dit zo allemaal achter elkaar is getypt maar het is mij een beetje vaag hoe je enter kan doen op IPhone.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100