Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel gaat deze pc kosten? zie uitleg ?

Ik wil een nieuwe pc hebben die spellen als gta 4 en COD blackopps aankan. Hoeveel gaat dat kosten? Of is een nieuwe videokaart al voldoende? ( Nu haalt mn pc t net niet, deze spellen haperen )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
601

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

mijn nieuwe PC kan die spellen aan en kostte me tussen de 400 en 500 euro.

Toegevoegd na 1 minuut:
AMD Phenomen Quad core, 6GB RAM, 2GB videokaart en een Raptor HDD.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Hallo loesje,

Mijn computer kan deze spelen aan, ze kostte ongeveer 1000 euro. Hier zijn wat richtlijnen:

-Zorg er zeker voor dat er een Nvidia graphic card in zit.
-Ga niet lager dan een intel core i3 processor.
-Windows 7 is aangeraden.
-Een werkelijk minimum van 4gig ram!

Ik schat dat de minimumprijs van zo'n computer nu rond de 800 euro zal liggen, wil je het spel op een degelijke kwaliteit spelen.

Veel plezier alvast!
Helena Karafotis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een nieuwe videokaart in je PC steken kan een hele hoop schelen, als je PC tenminste een beetje mee kan en je voeding sterk genoeg is. Wat we dan moeten weten is wat de rest van je PC is.

Ga naar http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ En tik daar een spel in wat je wil spelen, niet alleen wordt er nu gezegd of je systeem het spel aan kan er wordt ook precies gezegd wat er in je systeem zit. Geef even aan wat er steeds achter "you have" staat en vermeldt dat in je vraag.

Als je toch een nieuwe PC wilt zal je moeten rekenen dat je boven de 1000 euro een leuk systeem in elkaar zal moeten zetten, zeker als je ook nog even mee wil. Een videokaart en misschien wat ram bijplaatsen hoeft niet meer dan 200 euro te kosten.

Toegevoegd na 24 minuten:
Heb een systeem in elkaar gezet met AMD als uitgangspunt het moederbord is een nieuw AM3+ moederbord waarvan de processoren nog uit moeten komen maar waarin de oude procs ook gewoon goed werken. Dit heeft als voordeel dat je over 1-2 jaar alles heel goedkoop kan upgraden. Als je kast/voeding/brander nog goed zijn kan je het ook gewoon in je oude kast bouwen en bespaar je weer wat geld.

Toegevoegd na 24 minuten:
Klik en gebruik vergrootglas om het plaatje goed te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou er voor kunnen kiezen alleen even een videokaart erin te doen zoiets zou dan meestal wel moeten lukken, ook met een mindere voeding: http://tweakers.net/pricewatch/285128/sapphire-radeon-hd-6770-1gb-gddr5.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De videokaart die je nu hebt is echt heel erg zwak, dus die upgraden zou zo maar een verdriedubbeling van grafische kracht kunnen zijn.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding