Hoeveel zou je iPod 4 kunnen verkopen?

Ik wil graag m'n iPod verkopen, ik wil overstappen naar een bb en t lijkt me overbodig om beide te hebben, op de achterkant van de iPod zitten wel redelijk wat krassen, ik heb een kapje dus daar zie je niks van, de voorkant is nog in perfecte staat. Mijn vraag is eigenlijk voor hoeveel kan je je iPod 4g verkopen, ik dacht aan +/- 80€ of is dat teveel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag je liever af of het wel de moeite waard is om het te verkopen, voor €40 zou ik het niet doen, en de kans dat ke er €60/€80 voor krijgt is nihil, het aanbod is enorm en de vraag klein

Antwoorden (6)

Ik zou iets lager gaan, +/- 60
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee wat die dingen op kunnen brengen. Misschien moet je eens op marktplaats kijken. En bedenk dat je wel wat van de prijs af kunt doen (koper blij) maar niet ineens meer kunt vragen
12 jaar geleden
op internet zie je ze even gebruikt als die van jou. misschien kan je daar eens kijken naar de prijzen. ik dacht dat dat rond je 130 euro was. succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, zoiets zou ik ook doen. Op marktplaats kun je natuurlijk ook instellen dat mensen kunnen bieden op de ipod. Verder zou je nog kunnen kijken wat andere mensen vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een iPod touch 4G 8GB is en hij werkt nog goed en het scherm is niet beschadigd kun je er rustig nog €80,- voor vragen.
Nieuwprijs is vanaf €180,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
120 euro kun je hem verkopen ik had een ipod nano 3g zonder camera en die heb ik vorig half jaar voor 60euro verkocht