Nee dat kan niet, een iPad heeft geen USB aansluiting.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet, maar die heb je toch helemaal niet nodig op een ipad?

Je koopt er of 1 met wifi en internet op plaatsen waar ze draadloos internet hebben of je koopt er 1 met 3g, sluit een abonnement af en internet overal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee een Dongel kun je niet aansluiten op een iPad, daarvoor moet je dus een iPad met 3G nemen, daarin kun je een simkaart stoppen, prepaid of met abonnement, en zo kun je dus net als met een mobiele telefoon overal Internetten.
Op een iPad met 3G zit ook WiFi waarmee je dus bijv. thuis of bij McDonalds gratis op Internet kan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je met je iPad overal wilt kunnen internetten heb je twee opties. Je koopt een iPad 3G. Deze biedt ruimte voor een micro-simkaart. Op de deze simkaart kan je een abonnement of prepaid nemen.

Optie 2 is, koop (of bezit) een telefoon met Android of een iPhone. Deze telefoons bevatten een functie genaamd: Tethering. Deze optie zorgt ervoor dat andere apparaten, via een veilige wifi verbinding, via jouw smartphone kunnen internetten. Je hebt geen snelheidsverlies en bespaart 100 op je aanschaf van je iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, de iPad heeft geen USB-aansluiting. Als alternatief kun je een iPad met 3G nemen, hier kan je speciaal sim-kaartje insteken voor internet. Een andere mogelijkheid is tethering: je gaat de internet verbinding van je smartphone gaan delen met je iPad. De smartphone is dan een soort router die toegang heeft tot het internet met bv: 3G.

IOS ondersteunt dit nog niet, ik geloof dat vanaf versie 5, die binnenkort uitgebracht wordt wel die mogelijkheid biedt. Als je een smartphone hebt met Android, dan kun je dit nu al doen.