Kun je de ene computer met de andere verbinden?

Mijn ma heeft een nieuwe computer gekocht, die zeer goed werkt. Het tegenovergestelde van haar oude die is zo traag als het maar kan! Het duurt een eeuwigheid om sommige bestanden over te zetten. Dus ik dacht misschien kun je alles via een kabel over zetten. Ik denk dat het niet kan maar het zal veel makkelijker zijn dan een hardeschijf over plaatsen. En ik dacht dat ik het beter kon vragen voor dat ik conclusies trok.

Weet jij het antwoord?

/2500

Als beide computer in principe met internet verbinding hebben heb je eigenlijk ook de beschikking over een netwerk via dat zelfde netwerk alleen zul je dat moeten instellen je kan de hele c schijf van de oude computer vrij zetten zodat je alle belangrijke bestanden kan overzetten het ligt er natuurlijk even aan welk windows versie beide computers hebben. maar toch, het er uit halen van de harde schijf en aan koppelen aan je nieuwe pc is voor overpompen van gegevens nog altijd de snelste methode. en de simpelste

Ja, via een crossover-kabel kun je de netwerkkaarten direct met elkaar verbinden. Zie verder de helpfuctie in Windows of de wizard netwerkverbinding hoe e.e.a. in te stellen. http://en.wikipedia.org/wiki/Ethernet_crossover_cable NB Je kunt ook de harde schijf uit de oude computer halen en in een extern USB-interfacekastje plaatsen.

ja, je kan het op verschillende manieren doen: 1. usb kabel 2. usb -stick 3. via bluetooth

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100