Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ga binnen kort een ipad kopen! Weet er iemand leuke apps voor en jongen van 6 jaar?

Ik had namelijk al in itunes gezocht maar daar staan zoveel apps dat ik niet weet of deze nou het geld waard zijn of niet en of ze niet te moeilijk of te makkelijk zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
897
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een Ipad voor iemand van 6 jaar?
Kimath
12 jaar geleden
zo he, op 6 jarige leeftijd al een iPad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toen hadden wij nog een telraam en maakte wij puzzels nu al op een ipad:o af en met pappa of mamma een spelletje kan. Maar een ipad nu al voorzigalleen. Het is voor jou eigen bestwil maar op zijn 10 een brommertje en op zijn 18e een bmw Als hij nu al op een pc speelt zal hij nooit meer iets anders willen denk daar over na ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even voor de duidelijkheid, ik koop die ipad en ik had voor mezelf al leuke apps gevonden maar voor mijn broertje van 6 nog niet.
(ik ben zelf 15 jaar namelijk)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op deze site staan een paar apps:
http://macworld.nl/ipad/30412212-ipad-apps-voor-kinderen/2.html

(onderaan klikken op de paginanummers, dan krijg je nog meer te zien) Mij lijkt 'timo en het toverboek' bijv. wel geschikt.

Ook hier staan nog wat apps:
http://www.iphoneclub.nl/81725/de-leukste-iphone-apps-op-de-achterbank-voor-kleine-kinderen/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer de top 25 gratis vindt je het niks dan gooi je ze eruit . De enige bet app die ik leuk vind is angry-bird, wat ook leuk is gratis luister boek suske Wiske en kinder lees programma 's dus probeer eerst de gratis app's of de light 's ps geld wat je niet uitgeeft hoef je niet te verdienen :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding