Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik met dat muisplaatje op mijn laptop weer inzoomen want had het per ongeluk uitgezoomd maar k weet niet welke beweging je daarvoor moet maken

Op dat muisplaatje kan je in en uitzoomen door met je vingers naar elkaar te schuiven ofzo maar ik krijg hem niet meer terug want ik had het per ongeluk door een of andere beweging gemaakt en wat ik ook probeer hij lukt niet terug te zoomen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Het touchpad op je laptop ondersteund multitouch. Dit betekent dat het touchpad meerdere vingers tegelijkertijd kan registreren.
Je kunt hiermee uitzoomen door je vingers (wijs- en middelvinger) uit elkaar op het touchpad te zetten, en daarna langzaam naar elkaar toe te bewegen.
Uitzoomen gaat in tegengestelde richting; je vingers uit elkaar schuiven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij sommige touchpadjes is er aan de zijkant een "balkje"
als je hier over wrijft kan het in- en uitzoomen.
Naar boven bewegen is dus inzoomen en naar beneden uitzoomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing