Hoe installeer ik een .themepack file?

Ik heb net een Death Note .themepack gedownload. Maar als ik het van windows7 zelf doe, installeerd het zichzelf maar als ik erop dubbel klik doet het niets. Enig idee hoe ik dit kan oplossen? Het is zeker een .themepack bestand

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Windows ziet het Thema nog niet. Hiervoor moet je het verplaatsen naar de volgende map: C/Windows/resources/themes (het woord 'resources' kan niet helemaal kloppen, maar het lijkt er op). In deze map zie je allerlei thema's. Kopieer je themepack hierheen (als het kan de gehele map (als die er is).

Ga hierna naar je thema's (bureaublad, rechtermuisklik, Windows aanpassen) en als het goed is staat hier je thema dan tussen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Klik dan op je thema om het thema toe te passen ;)