Een vraagje over het programma Word

Hallo,

Ik wil een tekst uitprinten en plakken in mijn
notitie boek. Probleem is dat hele regels niet
in mijn notitie boek passen. Dus de regels moeten
(liefst standaard) iets eerder eindigen.

Maar hoe kan ik dit in Word 2010 instellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou de marges precies aan het formaat van je notitie boek kunnen aanpassen. Je gaat hiervoor naar pagina-indeling --> marges aanpassen.

Een andere mogelijkheid is het formaat van je notititieboek aan te passen aan de marges in word. Je gaat hiervoor naar de winkel(bijvoorbeeld bruna) met de vraag of ze een notitieboek met A4 formaat hebben (ik ga er voor het gemak even vanuit dat u A4 formaat print).

De keus is aan u!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij opmaak en dan kolommen instellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook je paginamarges waardoor je tekst vroeger wordt afgeblokt en op een nieuwe regel komt.