Wat is dit voor kras????(op m'n iPod touch) en hoe haal ik hem weg?

Ik heb laatst ontdekt dat ik een kras op m'n iPod heb maar weet niet hoe het komt. Omheb wel een chihuahua en voor mensen(die niet weten hoe ze het moeten uitspreken chiwawa ) en dat mn iPod misschien op de bank lag en zij misschien met haar nagels er over heen is gegaan? Maar de kras zit van af het "home" knopje tot ongveer tot de helft van m'n scherm dus please help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had precies hetzelfde!
Ik was even bezig met mijn ipod, ging mn kamer uit en legde mnipod op mn bed. Ik kon terug zit er een barst in.
En ik heb geen hond

Antwoorden (4)

Zo'n grote kras kan haast niet per ongeluk komen doordat je hem in je broekzak hebt. Zoals je zelf al zegt komt het waarschijnlijk door je chihuahua. Je moet altijd goed opletten waar je je elektronica houdt, voor je het weet lopen er honden of katten over. Dit is een veel voorkomende oorzaak van krassen op mobiele telefoons en iPods.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hoe haal je hem weg?
Je kunt er een nieuw scherm in zetten, dat is wel heel duur.
Makkelijker is om gewoon een screenprotector erop te doen. Zo kun je krassen minder goed zien en het voorkomt nog meer krassen op je scherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet dat het best dom is maar weet je ook hoe je hem wegkrijgt of kan dat
niet ????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lees nog eens, ik heb mijn antwoord uitgebreid ;)
Je geeft zelf al aan dat je weet hoe het komt toch? Dus daar ga ik geen antwoord op geven.
Als het niet een hele diepe kras in kun je proberen met een beetje tandpasta op een zacht doekje de kras weg te poleisten. Maar helemaal weg zal niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké moet het hele scherm dan of alleen de kras
mischien een beetje overdreven maar als je weer een mooi glas wil breng hem dan naar
Repod. Dan vervangen ze het glas maar waarachijnlijk kan het ook met specialen vloeiestof opgevuld worden.

Ik heb gelezen dat ze telefoons aan het ontwikkelen die zichzelf repareren door de harde vloeistof op het scherm warm te makenen in het gleufje te laten lopen en dan is de kras weg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wat jij zegt werkt helaas niet voor Touchscreens
Een nieuwe scherm er in laten zetten dat kost maar 10 euro...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar kost het €10 want het goedkoopste is wat ik gehoord heb is 70 dus mag ik het aub weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja waar kun je dat laten repareren voor zo weinig!! Ik ken iemand en die moest €60,- betalen.