Kent iemand goede Gratis wifi plekken in omgeving Utrecht ?

Plek waar je relaxed kunt werken, goede sfeer niet te druk etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Starbucks vierde filiaal in Nederland op het station van Utrecht. In het filiaal op Utrecht CS kunnen mensen hun koffie zittend opdrinken en gebruikmaken van gratis internet.

Hier staan er meer.
Het schijnen er maar 13 te zijn.

http://www.good2b.nl/hotspots/3-8/1.html

En waar jij het leuk vind dat mag je zelf uitzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mac heb je altijd gratis wifi en misschien la place? Als je naar een niet te drukke mac wilt gaan kan je t beste naar die ene naast de bijenkorf gaan. En dan boven zitten

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even beperkt tot een paar plekken in het centrum - wat jij rustig en relaxed vindt, kan ik niet beoordelen:

De Colonie, Ganzenmarkt
Hofman, Janskerkhof
King Arthur, Oudegracht
Bagels & Beans, Biltstraat
Bibliotheek, Oudegracht
Oudaen, Oudegracht
De Stad, Lange Jufferstraat
Mammoni, Mariaplaats
Aperitivo, Vinkenburgstraat
Stairway, Mariaplaats