Kun je 1 e-mail sturen die van 2 afzenders komt?

Ik ben coach van een team samen met iemand anders nu willen wij dus mails sturen die van ons samen komen. We willen dus dat als ze op beantwoorden drukken dat de mails naar ons beide gaan dus wij moeten beide de afzender zijn, kan dit op Hotmail?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ñatuurlijk niet, dat is net zoiets als het overmaken van dezelfde betaling van 2 rekeningen.

Het beste antwoord

De simpelste oplossing is om de andere coach in de CC te zetten en de jongens te mailen in de BCC en dan te vragen om op 'allen beantwoorden' te drukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik denk niet dat dit mogelijk is.

Werk je in een groot bedrijf, met eigen e-mail adressen? Ikzelf ben verantwoordelijke van een scoutsgroep, samen met nog 2 anderen. Wij hebben een email adres: groepsleiding@scouts.be : hiermee kan ik e-mail verzenden, en als de bestemmeling wil antwoorden komen de e-mails bij ons drie terecht.
Je kan dit eventueel ook vragen aan de systeemverantwoordelijke op je werk, dat ze een e-mail adres maken waarmee jullie dan mails kunnen zenden en dat je dan beide het antwoord van de mail krijgt.

Een andere oplossing is om op hotmail een nieuw email adres aan te maken: bijvoorbeeld : coach...@hotmail.com of janenpol@hotmail.com. Je kan via via zorgen dat de mails die toekomen op dat hotmail adres automatisch doorgestuurd worden naar jullie email adressen.

Groeten,
JJanom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik een cc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet het eenvoudigst een hotmail account aan te maken waarvan jullie beide het beheer en de in-log hebben? Geef het email adres de naam van jullie beide(bijv. john.peter@hotmail.nl). Op die manier kunnen jullie beide de mail inzien en de reacties ontvangen. Eventueel kan je de hotmail integreren in je ( bijv.) Outlook, waarbij je aangeeft dat de mail op de server moet blijven staan voor een x aantal dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het alleen om antwoorden gaat naar beide, dan kennen de meeste webmail-boxen een optie om de email automatisch te forwarden, (in dit geval naar het emailadres van de collega), terwijl ook een exemplaar in de emailbox achterblijft. Dus als jullie elk een dergelijk emailadres nemen, zullen alle binnenkomende emails (dus de antwoorden) altijd bij beide terecht komen.