Hoe zet ik bestanden naar een andere tab op Filezilla?

Ik heb een domeinnaam gekocht, maar ik wil de oude website bestanden naar die tab sturen alleen weet niet hoe dit moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Filezilla is een ftp-programma waarmee je bestanden kunt uploaden naar je website vanaf je eigen computer. Ik begrijp dat je nu bestanden van de ene weblocatie naar de andere wilt kopieeren. Volgens mij kan dat niet. kopieer de bestanden eerst naar eigen computer (voorzover ze daar al niet staan) en upload dan naar nieuwe weblocatie.

OF: Forward domeinnaam naar "oude"weblocatie (bijv. met redirection) en laat alles zoals het is.