Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom drogen mijn Fuji printeble cd-roms niet goed op, als ze uit mijn Epson px720wd printer/scanner komen ?

als je er met een vochtige doek over mocht gaan, vervaagt de print aanzienlijk, en dat zou niet mogen volgens de fabrikant

Toegevoegd na 17 uur:
Ik gebruik originele vullingen voor de epson

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
447

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik je originele cartidges? Of goedkope vervangers of navullers. De inkt hiervan is vaak anders van samenstelling en kan dit veroorzaken.

Toegevoegd na 17 uur:
Als je originele inkt gebruikt dien je voordat de inkt pas echt goed indroogt een paar uur te wachten. Een paar minuten is niet genoeg. Als je er voorzichtig mee bent en je wacht een paar dagen dan is de inkt nog beter op je cd gehecht en kan het nog meer hebben. Echter vocht gaat nooit werken. De inkt is namelijk niet vochtbestendig. Heb hier zelf even een oude bedrukte cd gepakt en daar met een vochtige doek over gewreven, ook daar lijkt de inkt wel weer een beetje op te lossen en geeft vegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding