Wat is een goede site om gratis mp4 films (hele films!) te downloaden voor mijn ipod touch?

een vriendin van me heeft me wel eens een film gestuurd, maar zij weet de site ook niet meer. maar daar kon het heel makkelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (5)

Thepiratebay.org
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.piratebay.org en je moet ook bittorent op je pc hebben dus dat moet je dan ook downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Torrentz.com Je geeft op wat je wilt downloaden en je krijgt allemaal sites, zoals piratebay, waar je het kan downloaden. Je hebt wel zoals de andere zeggen een torrent proggie nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf nog nooit een mp4 gedownload via torrents, vaak is het avi formaat. Met het programma videora kun je makkelijk films inclusief ondertiteling omzetten naar mp4. Kost je wel ongeveer een uur aan omzetten( ligt aan de snelheid van je pc).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Btjunkie.org