kan iemand me zeggen hoe ik met een mini laptop (met maar 2gb geheugen)youtube filmpjes kan bekijken??

wel op een makkelijke manier graag want ik heb niet zo veel verstand van computers

Toegevoegd na 24 minuten:
als ik op video bekijken klik dan komt dat de pagina niet kan worden afgebeeld de pagina waarnaar u zoekt is mogelijk verwijderd of de naam ervan is gewijzigd.maar dat komt bij elke filmpje

Weet jij het antwoord?

/2500

2 GB is meer dan genoeg voor YouTube. Gewoon naar YouTube surfen en filmpje klikken. Als je bent opgescheept met Windows gaat het vervolgens min of meer vanzelf. Misschien wordt nog voorgesteld een of andere player te installeren.

2 GB geheugen is ruim zat voor YouTube, zelfs als je de meest uitgebreide Windows-versie gebruikt. Werk je via de Internetverbinding van je bedrijf? Het kan zijn dat je bedrijf YouTube blokkeert, omdat het niets met het werk te maken heeft. Zo niet, dan zou het een virusscanner, een popup-blocker, of een advertentie-killer kunnen zijn. Gezien de symptomen lijkt dat me wat minder waarschijnlijk.

probeer het via de mobiele website www.m.youtube.nl misschien werkt dat beter.

Dat je veel filmpjes niet kan zien komt omdat youtube van viacom verplicht is bepaalde videos te verwijderen vanwege die door geslagen auteurs rechten

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100