Hoe geef je kinderen/tieners huisarrest/straf bij SIMS 3 LEVENSWEG/GENERATIONS?

het moet kunnen volgens de handleiding, maar ik heb nog geen optie gehad terwijl ik al vervelende grappen heb uitgehaald by de ouders.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je kind een boobytrap of een val probeert te plaatsen, en betrapt wordt, krijgt hij een waarschuwing (en moet helpen met klusjes). Als je kind nog een keer betrapt wordt hierbij, terwijl de moeder nog boos is, moet je sim in de hoek. Als het kind steeds uit de hoek gaat, mag hij bijvoorbeeld een tijd niet meer achter de computer. Als het nu nog een keer betrapt wordt op het plaatsen van een val, krijgt hij huisarrest.