Welke spellen kan ik allemaal (redelijk) spelen op dit systeem?

AMD Athlon 4000+ (1x2,4 ghz)
1,75 gb ram
ATI HD 3650 512mb (nu 1,1gb door windows 7 ultimate 32 bit)
En een harde schijf van 320gb

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je pc is redelijk goed, je kan hierbij een heleboel spelen maar probeer niet bijvoorbeeld world of warcraft op hoogste settings te zetten XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn gigantisch veel spellen op de wereld. Je kan er waarschijnlijk redelijk wat spelen.

Wil je weten of jouw PC een bepaald spel aankan, raad ik je de site in de bron aan.

Deze site scant je PC en kijkt dan of jouw PC de game aan kan. Hij controleert van de meeste games zowel de minimale benodigdheden, als de optimale benodigdheden.

Succes!